تور لحظه آخری ایتالیا

تور لحظه آخری ایتالیا

تور لحظه آخری ایتالیا با بهترین امکانات ممکن.نمایشگاهی هرساله در تور ایتالیا برگزار میشود که با طرح مسائل مربوط به بخش خودروسازی در کارگاه های آموزشی به بحث و گفتگو پرداخته میشود. در این نمایشگاه برای تبادل اطلاعات خود در بخش تعمیرات، قطعات و تجهیزات علاقمندان از سراسر جهان حضور پیدا میکنند .۳۰۰ متخصص از سراسر دنیا به این نمایشگاه حضور خواهند داشت تا تجربیات و اطلاعات خود را به تبادل بگذاریند.صنعت خودروسازی در قیمت تور ایتالیایکی از تخصصی ترین نمایشگا های تجهیزات خودروسازی را در جهان دارد.

صنعت مد و فشن در ایتالیا:
از قدیم کشور ایتالیا یکی از کشورهای پیشرو در صنعت مد و لباس و طراحی مد بوده که از دیرباز در فرهنگ آن ها واژه ی شیک پوشی قرار گرفته. ایالیا در رده ی کشورهای اهل مد مانند آمریکا، انگلیس،فرانسه و ژاپن قرار دارد بطوریکه مردم آن شیک پوشیدن را یک سنت قدیمی میدانند.
در قرن ۱۱تا۱۶ هنر به اوج شکوفایی خود رسید و از همان زمان در شهرهایی مانند میلان، فلورانس به طراحی لباس و جواهرات ، کلاه و لوازم آرایشی و صنایع دستی مبادرت ورزیدند و تا قرن ۱۷ در اوج طراحی مد در برابر بقیه کشورها به شمار می آمد و از آن زمان به بعد در فرانسه و اروپا جایگزین تور ایتالیا شدند.
در دهه ۵۰ میلادی دوباره شهر فلورانس ایتالیا به پایتخت مد تبدیل شد و شروع به فعالیت در این عرضه کرد. در دهه های ۷۰ و ۸۰ برندهای معروفی مانند ورساچه و دولچه و گابانا به بوتیک ها و فروشگاه های مراکز خرید راه پیدا کردند . صنعت مد در ایتالیا برای گردشگران و تاجرانی که به اروپا و تور ایتالیا سفر میکنند درآمد تجاری بود. لباس های ساده تا دهه ۹۰ در میلان مطرح بود و در کنار آن فلورانس هنوز در صنعت مد با برندهای مشهور جایگاه خود را حفظ کرد و قطب صنعتی مد در دنیا ماند.

در تور لحظه آخری ایتالیا بسیاری از شهرهای آن قطب مد را تشکیل میدادندکه از جمله آن های میتوان به فلورانس، تورین، ونیز، ناپل و… دارای اعتبار جهانی هستند و در رقابت با شهرهای کشورهای دیگر از قبیل پاریس، نیویورک، لندن، لوس آنجلس و توکیو رقابت میکردند.
میلان: شهر میلان قطب اصلی مد و صنعت مد در جهان است که آنرا پایتخت مد میدانند و هرساله گردشگران زیادی را به خود جذب میکند. بیشتر تاجران برای رقابت با برندهایی که در این شهر هست از پاریس، نیویورک، رم و لندن به این کشور سفر میکنند.
در شر میلان نمایشاهی برای مد هرساله برگزار میکند که در این دوهفته به نمایش مدهای فصلی در خیابان های معروف این شهر مثل مونته و سانت آندار و مانت زونی و… پرداخته میشود .
برندهای معروف این صنعت مد در ایتالیا مانند ورساچه، پرادا، آرمانی و دولچه و… در نیویورک، پاریس و لندن نمایندگی فروش داشته و گردشگران زیادی را در سفر به این کشورها با تورایتالیا جذ میکند.
رم:
شهر رم در قیمت تور ایتالیا واقع شده که او نیز رتبه چهارم را از نظر صنعت مد در جهان به خود اختصاص داده و یکی از قطب های مد دنیا نام گذاری شده در این شهر برندهای برتر دنیا مانند بولگاری، فندی، بریونی و همینطور آرمانی، ورساچه،پرادا در تمامی بوتیک ها و فروشگاه های لوکس و شیک این شهر نمایمدگی فروش داشته .برای دریافت آخرین اطلاعات در مورد تور لحظه آخری می توانید همین الان به بخش مربوطه مراجعه نمایید.
فلورانس:
پس از جنگ جهانی دوم اولین مرکز مد در ایتالیا را به فلورانس نسبت دادند و آنرا زادگاه برندهای قدیمی و معروف مثل فراماگو و سالواتور محسوب میشد. یکی از خیابان های معروف این شهر که دارای دفتر مرکزی فروش است تورنابونی بوده که انواع بوتیک های لوکس را شامل شده و یکی از شلوغترین خیابان های جذب توریست و گردشگر برای خرید با تور لحظه آخری ایتالیا را در برمیگیرد.

هفته مد در ایتالیا:
در فصل بهار و پاییز دوهفته را به نمایشگاه مد مختص کرده اند و انواع لباس ها را نمایش داده و یک شوی لباس مردانه نیز در فصول سال برگزار میشود.
ایتالیا کشوری با شهرهایی معروف در پیشروی در صنعت مد و لباس در دنیا قرار گرفته که هرساله توریست های تور ایتالیا را به خود اختصاص داده .
شهر میلان را مارک های تجاری و برندهای معروف پر کرده و از گران قیمت ترین اجناس به فروش میرساند .در کنار آن خیابان های دیگری هم چون ناپلئون، دانته، کورسو،پیاتزا و… از بوتیک های لوکس و گران برخوردارند.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : میلاد
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: