تور لحظه آخری اسپانیا

تور لحظه آخری اسپانیا

تور لحظه آخری اسپانیا و شرایط خاص آن.کشور اسپانیتا که در دنیا به عنوان قطب اصلی از نظر جذب توریست شناخته شده است .در نزدیکی آن اقیانوس اطلس و دریای مدیترانه قرار دارد که سبب شده تا این کشور از آب و هوای معتدل خوبی برخوردار باشد.و گردشگران زیادی را به دلیل دارا بودن این شرایط آب هوایی در طول سال توانسته است به خود جذب کند.و در کل سال گردشگران زیادی مشتاق هستند که به این کشور سفر کنند.عزیزانی که به دنبال دریافت اطلاعات در مورد انواعتور لحظه آخری هستند نیز می توانند از بخش مربوطه به ان اطلاعات لازم را دریافت نمایند.
پایتخت اسپانیا که مادرید نام دارد وسعتی به اندازه ۵۰۴۰۳۰ کیلو متر مربع را دارا می باشد. زبان رسمی در این کشور اسپانیایی می باشد و واحد پول موجود در این کشور یورو است. از جمله شهر های مهم در این کشور می توان به شهر های:والنسیا،سویا،بارسلون ساراگوسا و بیلبائو اشاره نمود.
موقعیت و وسعت کشور اسپانیا به این صورت است که در جنوب غرب اروپا که این کشور در شبه جزیره ایبری قراردارد.و عضوی از اتحادیه اروپا به حساب می آید.فرانسه و آندورا در شمال با اسپانیا داری مرز می باشد و با پرتقال در غرب دارای مرز است.و با حبل الطارق و مراکش در شرق دارای مرز است.
این کشور همچنین در شرق با دریای مدیترانه و با اقیانوس اطلس در شمال دارای مرز های دریایی می باشد.
از نظر پهناور بودن کشور اسپانیا در جهان پنجاه و یکمین است و بعد از فرانسه در اروپای غربی دومین کشور بزرگ به حساب می آید.تور لحظه آخری اسپانیا بخش زیادی از شبه جزیره ایبری ،جزایر فناری،جزایر بالئارس و برخی از بخش های دیگر را شامل می شود.
جاذبه های گردشگری و قیمت تور اسپانیا:
از مهمترین جاذبه های گردشگری موجود در این کشور می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره نمود که شما با اقامت در این کشور می توانید از این جاذبه های گردشگری دیدن کنید:
موزه prada: این موزه بیش از ۷۰۰ مجسمه بین قرن های دوازده تا نوزده میلادی را دارا می باشد همچنین در این موزه هفت هزار تابلوی نقاشی نیز در معرض نمایش قرار گرفته است.سابقه تاریخی موزه prada به بیش از دو هزار سال می رسد.موزه prada که از جمله نقاط دیدنی مهم در مادرید می باشد و در آن آثار نقاشان معروف دنیا از جمله : فرانسیسکو گویا ،بوتیچلی ، رامبراند به نمایش گذاشته شده است.

میدان plaza de cibeles که سمبل شهر بوده و از میادین اصلی شهر به حساب می آید.طرفداران باشگاه رئال مادرید در مکان چشمه وسط میدان ملاقاتی زمان پیروزی تیم لاگیلا داشته اند.این بنا در قرن ۱۷ میلادی در این مکان بنا شده است.این مکان یکی از جاذبه هیا تور اسپانیا برای گردشگریان است.
میدان puerta Alcala بنا شده در Alcala که شهر کوچکی است جهت دروازه ورود به شهر ساخته شده که این بنا به مادرید نزدیک می باشد و به وسیله پادشاه کارلوس سوم در قرن ۱۷ بنا شده است.
میدان مرکزی مادرید(plaza mayor) بنا شده در سال ۱۶۱۹ که این بنا را پادشاه فلیب سوم ساخته است.که در وسط میدان مجسمه وی قرار گرفته است.
در این میدان بیشتر جشن های ملی و فستیوال ها به نمایش گذاشته می شود.
میدان دروازه خورشید(del sol puerta) مجسمه پادشاه چارلز سوم یکی از آنها بوده و مجسمه دیگر که Madrono tree نام دارد به خرسی که در کنار درختی می باشد نام گذاری شده است که در کشور اسپانیا دو سمبل اشرافی و خانوادگی به حساب می آید.درباره تور لحظه آخری اسپانیا می توانید رد همین بخش اطلاعات مفیدی بدست آورید.
کلیسای Almudena که در نزدیکی رویال پلاس در سال ۱۸۷۹ میلادی ساخته شده و سبک به کار رفته در ساخت این بنا گوتیک می باشد.این کلیسا با دارا بودن چشم اندازی زیبا به کاتولیک ها تعلق دارد.
Royal palace : رویال پالاس با وسعت ۱۳۵ هزار متر مربع که پادشاه اسپانیا در آن ساختمان اقامت داشته و دارای دو هزارو هشتصد اتاق می باشد.
چند جاذبه گردشگری در شهر بارسنول:
بارسنول دارای جاذبه های گردشگری زیادی است که در این متن به بیان مهمترین آنها می پردازیم:
این شهر دارای آثار با ستانی می باشد و ۱۲ پارک تاریخی در این شهر بنا شده است.دو معمار معروف اسپانیایی در این شهر توانسته اند آثار خود را به ثبت جهانی برسانند.از جمله شاهکار های سبک نئوگوتیک بنای کلیسای سالگراد فامیلیا می باشد که با معماری زیبایی که دارد چشم انداز فوق العاده ای را خلق کرده است.این شهر به گونه ای است که گردشگران را با هر نوع سلیقه ای که دارند به خود جذب می کند




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : میلاد
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: